Confidentialitatea datelor cu caracter personal
Respectarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal, precum si a dreptului la viata privata este una din misiunile fundamentale ale societatii SAB Visual S.R.L. proprietarul Ela’s Apartment.
Astfel, facem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dumneavoastra personale in conformitate cu principiile stabilite prin legislatia privind protectia datelor aplicabila in Romania, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).
Datele personale inseamnă orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prelucrarea datelor personale este facuta de societatea SAB Visual cu sediul social in Judetul Dolj, Localitatea Craiova, Str. Bibescu, Nr.25, Bl.P4, Sc.1, Ap.2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J16/579/2022, având CUI: 45781394, proprietar al Ela’s Apartment.
SAB Visual (Societatea) este operator de date cu caracter personal in sensul prevăzut de GDPR, respectiv stabileste mijloacele si scopurile de prelucrare a datelor cu caracter personal.
- Ce fel de date personale prelucram?
- Date personale ale minorilor
- Date speciale
- In ce scop si in ce temei prelucram datele dumneavostra personale?
- Catre ce persoane transmitem datele dumneavoastra personale?
- Colectam date personale de la terti?
- Transferam datele dumneavostra in afara UE/SEE?
- Furnizarea de catre dumneavostra a datelor personale ale altor persoane fizice
- Cat timp pastram datele dumneavostra personale?
- Care sunt drepturile dumneavoastra?
- Sunt datele dumneavostra in siguranta?
- Link-uri catre alte site-uri web
- Intrebari sau reclamatii
- Modificari ale politicii
Ce fel de date personale prelucram?
Colectam date cu caracter personal in urma celor mai multe interactiuni cu dumneavoastra, precum si in cadrul celorlalte aspecte ale activitatii noastre. Categoriile de date pe care le prelucram sunt urmatoarele:
- date necesare pentru efectuare rezervarilor (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon);
- datele aferente fisei de sosire-plecare, solicitate în baza legislatiei nationale (de exemplu, cetatenie, adresa, data nasterii);
- datele cardului bancar (tipul cardului, numarul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirarii si codul de securitate);
- informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii si a plecarii, cerinte speciale, preferinte;
- informatiile pe care le furnizati cu privire la preferintele dumneavoastra de marketing;
- date colectate din cardurile si codurile de acces (ora intrarii si iesirii);
- informatii colectate de catre diversi parteneri contractuali (agentii de turism) si transmise catre noi;
- date necesare furnizarii unor servicii aditionale, după caz;
- recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
- orice alte tipuri de informatii pe care alegeti sa ni le furnizați.
De asemenea, camerele de supraveghere din incinta imobilului de apartamente si alte masuri de securitate aflate pe proprietatea noastra pot capta sau inregistra imagini ale oaspetilor in locuri publice (cum ar fi intrarea in imobilul de apartamente), precum si datele dumneavoastra de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).
Puteti alege oricand ce date personale doriti sa ne furnizati. Cu toate acestea, dacă alegeti sa nu furnizati anumite date personale, în cazul in care temeiul solicitarii noastre este respectarea unei obligatii legale, obligatii contractuale sau obligatii necesare pentru incheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a va oferi anumite servicii, de exemplu: daca nu doriti sa ne dati nume, prenume, adresa de e-mail sau numar de telefon in cazul in care doriti sa faceti o rezervare, nu vom putea sa efectuam rezervarea.
Colectam informatiile din CV-ul trimis de dumneavoastra precum si orice alta informatie transmisa odata cu CV-ul si/sau in cadrul interviurilor la care v-ati prezentat.
Dacă sunteti utilizator al site-ului nostru de internet apartamentlamare.ro
Pentru citirea informatiilor existente pe site nu este necesara oferirea datelor personale.
Totusi, in scopul exploatarii tehnice a portalului, colectam ora si data accesarii site-ului si adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru.
Pentru utilizarea unor servicii (ex. rezervari on-line) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, va rugam sa consultati sectiunea corespunzătoare operatiunii utilizate pe site.
Date personale ale minorilor
Protejam confidentialitatea datelor obtinute de la copii sub 16 ani. In cazul in care aveti varsta sub 16 ani, trebuie sa obtineti consimtamantul sau autorizatia parintilor sau tutorelui pentru orice furnizare de date personale.
Date speciale
Termenul „date speciale“ se refera la originea rasiala sau etnica, opiniile politice, confesiunea religioasa sau convingerile filozofice sau apartenenta la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sanatatea sau de date privind viata sexuala sau orientarea sexuala.
In general, nu colectam informatii speciale decât dacă doriti dumneavoastra sa ni le oferiti.
In ce scop si in ce temei prelucram datele dumneavostra personale?
Daca sunteti client
1. Rezervari pentru apartament
Scop: prelucram datele dumneavoastra personale pentru a va rezerva apartamentul
Temei: incheierea unui contract
2. Check-in
Scop: prelucram datele dumneavoastra personale pentru inregistrarea/cazarea in cadrul hotelului nostru.
Temei: în momentul cazarii, conform prevederilor legale in vigoare sunteti obligat la completarea fisei de anuntare a sosirii si plecarii care contine un minimum de date necesare pentru a va putea caza.
3. Feedback:
Scop: prelucram datele dumneavoastra personale pentru a ne asigura că ati avut o experienta placuta in cadrul unitatilor noastre.
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunatati constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clientilor nostri.
4. Marketing
Scop: prelucram datele dumneavoastra personale in scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale si comunicari de marketing privind produse si servicii noi sau alte oferte despre care credem ca ar putea fi de interes pentru dumneavoastra.
Temei: ne bazam pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le consideram ca fiind de interes pentru dumneavoastra (a se vedea “Dreptul la opozitie” din Sectiunea “Drepturile dumneavoastra”)
Dacă este necesar, in conformitate cu legislatia aplicabila, vom obtine consimtamantul dumneavoastra inainte de a va prelucra datele personale in scopuri de marketing direct. In acest caz, va aducem la cunostinta ca veti putea retrage in orice moment consimtamantul pentru prelucrarea in scop de marketing, caz în care nu veti mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastra.
Vom include un link de dezabonare, pe care il puteti utiliza daca nu doriti sa va mai trimitem mesaje.
Daca sunteti utilizator al site-ului nostru de internet apartamentlamare.ro
Scop: monitorizarea traficului in vederea identificarii erorilor si/sau orice alta disfunctionalitate a site-ului.
Temei: ne bazam aceasta activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim si anume punerea la dispozitia dumneavoastra a unui site complet functional prin repararea oricarei erori, precum si prin îmbunătatirea continua a acestuia.
Dacă sunteti reprezentant sau persoana de contact al furnizorilor sau partenerilor nostri de afaceri
Scop: derularea relatiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii nostri de afaceri.
Temei: executarea unui contract.
Dacă sunteti potential angajat
Scop: evaluarea aplicatiei dumneavoastra de angajare.
Temei: incheierea unui contract.
Catre ce persoane transmitem datele dumneavoastra personale?
Pentru a va oferi nivelul asteptat de ospitalitate si a va furniza servicii de inalta calitate, datele dumneavoastra pot fi transmise catre furnizorii nostri de servicii si altor terte parti.
Confidentialitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidentialitate din partea destinatarilor, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii se face conform legislatiei in vigoare si politicilor aplicabile. In orice caz, de fiecare data vom transmite catre destinatari doar informatiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
Colectam date personale de la terti?
Pentru a va oferi nivelul asteptat de ospitalitate si a va furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil sa colectam informatii despre dumneavoastra de la partenerii nostri de afaceri si alte terte parti.
In orice caz, va asiguram ca datele dumneavoastra colectate de la terti vor fi prelucrate in aceleasi conditii ca si cum ar fi fost colectate direct de la dumneavoastra. De asemenea, nu vom colecta decat ceea ce este necesar indeplinirii scopurilor noastre.
In plus, in momentul in care va vom contacta pentru prima data, va vom aduce la cunostinta, in primul rand, sursa din care am obtinut datele dumneavoastra personale.
Transferam datele dumneavostra in afara UE/SEE?
Putem transfera datele dumneavoastra catre unii furnizori care vor avea sediul in alte tari decat cea in care va aflati dumneavoastra si, in unele cazuri, in tari in afara UE/SEE.
Desi legile privind protectia datelor din aceste tari pot fi diferite fata de cele din tara dumneavoastra, vom lua masurile necesare pentru a ne asigura ca datele dumneavoastra personale sunt procesate conform acestei politici si in concordanta cu legislatia aplicabila.
Furnizarea de catre dumneavostra a datelor personale ale altor persoane fizice
Daca ne furnizati datele personale ale altor persoane fizice, va rugam sa le comunicati inainte de aceasta dezvaluire si modalitatea in care acestea urmeaza a fi prelucrate, asa cum este descris in aceasta politica de confidentialitate.
Cat timp pastram datele dumneavostra personale?
Datele dumneavoastra personale sunt pastrate pe toata perioada realizarii scopurilor detaliate în prezenta politica, daca o perioada mai lunga de timp de pastrare nu este necesara sau permisa de legea aplicabila.
Revizuim constant necesitatea pastrarii datelor dumneavoastra personale, iar in masura in care prelucrarea nu mai este necesara si nu exista obligativitatea impusa de lege de a pastra datele dumneavoastra personale, vom sterge informatiile dumneavoastra personale cat mai curand posibil si intr-un mod in care sa nu mai poata fi recuperate sau reconstituite.
Daca informatiile personale sunt imprimate pe suport de hartie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură eliminarea lor în totalitate, iar daca acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi sterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informatiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
Care sunt drepturile dumneavoastra?
In calitate de persoana vizata beneficiati de urmatoarele drepturi prevazute de GDPR:
- Dreptul de acces: ne puteti solicita o confirmare a faptului ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal si, in caz afirmativ, acces la datele respective si informatii cu privire la acestea, precum si o copie a datelor dumneavoastra personale pe care le detinem (art. 15 din GDPR);
- Dreptul la rectificare: ne puteti informa despre orice modificare a datelor dumneavoastra personale sau ne puteti cere sa corectam datele personale pe care le detinem despre dumneavoastra (art. 16 din GDPR);
- Dreptul la stergere: in anumite situatii (ca de exemplu cazul in care datele au fost colectate ilegal, data limita pentru stocarea datelor a expirat, v-ați exercitat dreptul la opozitie sau prelucrarea datelor se realiza pe baza de consimtamant si v-ati retras consimtamantul), ne puteti cere sa stergem datele personale pe care le detinem despre dumneavoastra (art. 17 din GDPR);
- Dreptul de a restrictiona prelucrarea: in anumite situații (ca de exemplu cazul in care contestati exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrarii), ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor dumneavoastra pentru o anumita perioada (art. 18 din GDPR);
- Dreptul la portabilitatea datelor: sa ne solicitati sa va trimitem datele dumneavoastra personale unei terte parti sau direct catre dumneavoastra (art. 20 din GDPR);
- Dreptul la opozitie: in anumite situatii (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteti solicita sa nu mai prelucram datele dumneavoastra (art. 21 din GDPR).
- In cazul in care folosim datele dumneavoastra personale pe baza consimtamantului dumneavoastra, aveti dreptul sa retrageti acest consimtamant
In cazul în care folosim datele dumneavoastra personale pe baza consimtamantului dumneavoastra, aveti dreptul sa retrageti acest consimtamant in orice moment. In aceasta situatie, datele dumneavoastra nu vor mai fi prelucrate de noi, cu exceptia cazului in care o dispozitie legala ne obliga la pastrarea si arhivarea acestora. In orice caz, va vom informa dacă exista o astfel de prevedere legala si o vom indica in mod expres.
Sunt datele dumneavostra in siguranta?
Tratam securitatea dumneavoastra personala cu seriozitate, de aceea, luam importante masuri de securitate, necesare pentru protectia impotriva accesului neautorizat la date sau modificarii, dezvaluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, pastrare si procesare de date si ale masurilor de securitate, de asemenea, masuri fizice de securitate pentru protectia impotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocam datele personale.
Solicitam si furnizorilor nostri de servicii precum si partenerilor de afaceri sa intreprinda toate masurile necesare in vederea protectiei impotriva accesului neautorizat la date sau modificarii, dezvaluirii ori distrugerii neautorizate de date.
Link-uri catre alte site-uri web
Site-ul nostru contine linkuri catre site-uri terte. Retineti faptul ca nu ne asumam responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, pastrarea, partajarea sau dezvaluirea datelor sau informatiilor de catre astfel de terte parti. In cazul in care folositi sau furnizati informatii pe site-urile tertilor, se aplica termenii si politica de confidențialitate a site-urilor respective. Va sfatuim sa cititi politica de confidentialitate a site-urilor pe care le vizitati inainte de a trimite date personale.
Folosirea serviciilor de internet oferite de Ela’s Apartment cade sub incidenta termenilor de utilizare si a politicii de confidentialitate ale furnizorilor de internet. Puteti accesa termenii și politicile respective utilizand linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitand site-ul web al furnizorului de internet.
Intrebari sau reclamatii
Daca aveti intrebari sau preocupari legate de prelucrarea datelor dumneavoastra personale sau daca doriti sa va exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai sus, sunteti binevenit(a) sa ne contactati utilizand trimitand un e-mail la următoarea adresă: elasapartment10@gmail.com iar noi va vom raspunde in cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
De asemenea, in masura in care nu dispuneti de mijloace electronice sau nu doriti sa le folositi, puteti formula o cerere scrisa pe care o depuneti la adresa sediului social din judetul Dolj, localitatea Craiova, Str. Bibescu, Nr.25, Bl.P4, Sc.1, Ap.2.
In masura in care nu sunteti satisfacut cu modalitatea in care v-a fost solutionata cererea, puteti depune o plangere la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Modificari ale politicii
Aceasta politica de confidentialitate se poate modifica in conformitate cu schimbarile legislatiei privind politica datelor sau in baza unor modificari ale serviciilor noastre sau ale modalitatii de organizare din cand în cand. Daca vom efectua modificari materiale la aceasta, vom publica un link catre politica revizuita pe pagina principala a site-ului nostru. Daca vom efectua modificari semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor si libertstilor dumneavoastra (de exemplu, atunci cand vom incepe prelucrarea datelor dumneavoastra personale in alte scopuri decat cele specificate mai sus), va vom contacta inainte de a incepe aceasta prelucrare.
Pentru a va ajuta sa urmariti modificarile cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificarilor pentru a recunoaste modificarile aduse prezentei politici.
Ultima actualizare: 07 iulie 2023